Yaratıcı bünyeler için günlük besin kaynağı
Coca Cola GTA’de reklam çekmiş

Coca Cola GTA’de reklam çekmiş

Grand Theft Auto oyunseverlerin son dönemde en başarılı bulduğu oyunlardan birisi (değil mi ix?).

Oyunun özelliği oyun içinde her türlü ketenpereyi yapıp kendi çıkarınız dogrultusunda fırlamalıktan fırlamalığa koşmanız. Bu arada üçüncü şahıslara da epey bir zarar geliyor tabii.

Coca Cola oyunu ve bu dünyayı bilmeyenlerin bile anlayacağı bir mizahla GTA oyununun içinde geçen reklam filminde kahramana Coca Cola’yı içirtmiş, ardından da onu bir iyilik meleğine çevirmiş. Kahramanımız otomobil hırsızlığı yerine türlü incelikler, babacanlıklar sergileyerek bizi şaşırtıyor. Uzatmıyım da siz kendiniz seyredin.

Prodüksiyonu Nexus yapmış.

Bu arada GTA’yi de hayatımıza katmış olan Rockstar şirketinin yeni gelecek oyunu “Bully”nin GTA’den de beter olacağı ve onun satış başarısını katlayacağı öngörülüyormuş. Herald Tribune‘deki makaleye bir göz atın. Bully’nin kelime anlamı Amerikan argosunda ‘kabadayı’ya karşılık geliyor. Hani gençlik filmlerinden tanıdığımız, okulda kendinden zayıf olan tüm karakterleri ezen tip işte Bully. Oyunda da bu okul zalimlikleri simüle edilecek sanırım.

Yorumlarda traduttore_traditore ve mediafish’in verdiği bilgilerle haberi güncelleyelim:

Ajans Wieden Kennedy Portland. Bully’nin fragmanı da aşağıda

Bilgiler geldikçe haberi güncelliyorum. Editörümüz snt filmin mov dosyasını Boardmag‘den indirebileceğimizi söylüyor. Filmin tam künyesini de aşağıya yapıştırıyorum.

Smith & Foulkes imagine a lovier Vice City for Coke.

Credits:

Director: Smith & Foulkes
Agency: Wieden & Kennedy (Portland)
Agency Creatives: Sheena Brady and Shannon McGlothin
Agency Producer: Niki Polyocan
Production Company: Nexus Productions Ltd
Executive Producer: Chris O’Reilly
Head of Production: Julia Parfitt
Producer: Kara McCombe
HD and Film Grade: Midnight Transfer
Film Prints: Cinesite
Sound Design: Amber Music
Software/Hardware: Autodesk 3D Studio Max with Brazil. After Effects and Combustion
Sound Consultant: Jonny Trunk

Head Of 3D/Lead Lighting/Modelling: Ben Cowell
Animation Supervisor, 3D FX, Compositing: Reece Millidge
Character Supervisor, Modelling: Darren Price
Modelling, Lighting & Rendering: Will Brand
Vehicle Modelling: Wayne Kresil
Character Modelling: Mattias Bjurstrom
Character Modelling, Lighting & Rendering: Matt Clark
Background Development, Modelling: Adam Willis
Rigging: Luis San Juan Pallaras
Rigging, Animation: Anders Freij
Rigging: Rodi Kaya
3D FX: Ludovik Boden
Lead Texturing: Philippe Gaulier
Texturing: Claudia Torres
Texturing: Joan Cabot
Texturing: Jaime Fernandez
Animation: Stuart Doig
Animation: Ben Crowe
Animation: Antoine Bourruel
Animation: Alberto Lara
Animation: Andres Puente
Crowd Research/Character Rendering: Mike Greenwood
Modelling/Lighting & Rendering: Jerome Haupert
Modelling/Lighting & Rendering: Paul Herbert
Modelling/Lighting & Rendering: Daren Rolmanis
Compositing: Dean Koonjul
Compositing: Dany Sayers
Storyboard Artist & Character Development: Ben Godfrey

Audio Post House: POP Sound, Santa Monica, CA.
Mixer: Peter Rincon
Assistant Mixer: Rob Weiss